Handball Eagles

Forum klubu Handball

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2014-02-16 09:07:39

flaczek™

Administrator

Punktów :   

Regulamin Forum

I. Słowo wstępu Poniższy regulamin jest oparty na zasadach etykiety i dobrego wychowania - powinieneś instynktownie wyczuwać, co jest dozwolone, a co nie. Ponad tymi suchymi regułami stoi zdrowy rozsądek, dlatego też nieznajomość regulaminu bądź słowa "nie widziałem punktu, który tego zabrania" nie stanowią żadnego wytłumaczenia.

II. Postanowienia Ogólne Zabronione jest posiadanie więcej niż jednego konta przez użytkownika. Zabronione jest obrażanie innych użytkowników, używanie słów powszechnie uznawanych za wulgarne i odwoływanie się do podziałów rasowych, religijnych etc. Zabronione jest zamieszczanie na forum treści niezgodnych z polskim prawem oraz podawanie do nich odnośników. Zabronione jest propagowanie treści niedozwolonych dla osób poniżej 15 roku życia, ze szczególnym uwzględnieniem treści brutalnych , pornograficznych i erotycznych w każdej postaci oraz podawanie linków prowadzących do takich treści. Moderator ma prawo usunąć jego avatar, sygnaturę ,zdjęcie osobiste i/lub podpis, jeśli są one niezgodne z regulaminem. Zabronione jest urządzanie na shoutboxie forum gier, odgrywania scenek czy organizowania wszelkiego rodzaju przedsięwzięć, które mogą przeszkadzać w rozmowie innym użytkownikom. Zabronione jest wstawianie grafik na shoutbox ,forum w postaci innej niż odnośniki prowadzące do tych grafik, dopuszczalnym wyjątkiem są emotikony. Grafiki, do których prowadzą linki nie mogą łamać regulaminu forum. Zabronione jest składanie ofert kupna/sprzedaży na shoutboxie formowym i podawanie odnośników do tematów z propozycjami przejścia do czyjejś reprezentacji - do tego służy komunikator Gadu-Gadu bądź prywatne wiadomości. Zabronione jest wysyłanie wiadomości z namolną prośbą o wypowiedzenie się w jakimkolwiek temacie. Dotyczy to również działów, w których tematy wymagają akceptacji moderatora. Zabronione jest reklamowanie swoich stron poza wyznaczonymi do tego miejscami. Zabronione jest rozsyłanie wiadomości zawierających linki referencyjne (np. do gier), których kliknięcie powoduje odniesienie dowolnych korzyści (nie dotyczy sygnatur, jeśli link jest opatrzony odpowiednim komentarzem). Zabronione jest dodawanie do Galerii zdjęć naruszających prawa autorskie, prawa i uczucia osób trzecich, zawierających treści uważane za obsceniczne lub wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej etc. Administratorzy zastrzegają sobie prawo usunięcia zdjęć w przypadku ich niezgodności z regulaminem, polskim prawem lub w innych, wyjątkowych sytuacjach. W każdej sytuacji nie uwzględnionej w regulaminie decydujący głos należy do Administratora. Osoba zbanowana ma prawo w ciągu 3 dni do odniesienia się od bana. Administrator nie ma obowiązku usunięcia konta, nawet jeśli użytkownik o to wnosi.

III. Zakładanie tematu, pisanie postów Nowy temat można założyć dopiero po upewnieniu się, że nikt wcześniej nie stworzył podobnego. Zabronione jest umieszczanie tematu w niewłaściwym dziale bądź tworzenie tego samego wątku w kilku podforach jednocześnie. Zabronione jest zakładanie tematów z pytaniami, na które odpowiedzi można znaleźć na forum. Zabronione jest pisanie postów niewiele wnoszących do tematu, składających się z jednego lub kilku słów, samych emotikon etc. Zabronione jest pisanie postów niezwiązanych z tematem (tworzenie off-topiców). Zabronione jest pisane postów w całości wielkimi literami, kolorem, zmienioną czcionką itp. Tego typu opcje można stosować jedynie w celu wyróżnienia części swojej wypowiedzi. Zabronione jest dublowanie postów (pisanie nowego posta bezpośrednio pod swoją ostatnią wypowiedzią). Jeśli chcesz coś dodać - użyj opcji „edytuj”. Tematy na forum to nie miejsce dla prywatnych dyskusji. Do kontaktu z konkretnym użytkownikiem służą prywatne wiadomości bądź komunikator Gadu-Gadu. Staraj się przestrzegać zasad ortografii oraz interpunkcji. Dopuszczalne jest odświeżanie tematu po 24h od napisania tematu ,a następnie co 24h od ostatniego odświeżenia .

IV. Podpis Maksymalna wielkość avatara to 250x250 pikseli. Cały podpis nie powinien przekraczać ok. 150px wysokości. Podana wartość jest orientacyjna, ponieważ trudno to zmierzyć -Administracja nie będzie karać za drobne odchylenia od tej wysokości.


Kaczynski+Tusk=Kaczor Donald

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.agh-podyplomowe-zarz.pun.pl www.6teen.pun.pl www.mojeakwarium.pun.pl www.plockieschronisko.pun.pl www.narutoninja.pun.pl